مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-17دانش

هیچ کس در صندلی که حقش نیست، نمی نشیند/هرکس ادعا دارد اسم بدهد بررسی کنیم


رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه هیچ کس در صندلی که حقش نیست نمی نشیند، گفت: اگر موردی از تقلب در ورود به دانشگاه ها است که افراد معتقدند عده ای به ناحق به دانشگاه رفته اند، - رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه هیچ کس در صندلی که حقش نیست نمی نشیند، گفت: اگر موردی از تقلب در ورود به دانشگاه ها است که افراد معتقدند عده ای به ناحق به دانشگاه رفته اند، اسم بدهند تا ما بررسی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس ضمن بیان این مطلب در واکنش به سوالی در خصوص اینکه عده ای در رشته دامپزشکی تغییر رشته داده و اکنون در پزشکی ادامه تحصیل می دهند، تاکید کرد: سال 1398 یک سری نقل و انتقال بر اساس امتیاز اعضای هیأت علمی در پذیرفته شدگان کنکور بوجود آمد که در آنجا نظارت سازمان سنجش به شدت و دقت اعمال شد.

در سال 1396 نیز یک مسأله ای در پذیرش دانشگاه آزاد در رشته های علوم پزشکی اتفاق افتاد که تمام این موارد طی یک مصوبه شورای سنجش و پذیرش ابطال و این مساله در شهریور ماه 1396 حل شد.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه اگر موردی از تقلب در کنکور و ورود به دانشگاه ها است که افراد معتقدند عده ای به ناحق به دانشگاه رفته اند همچنین فردی با رتبه صد هزار بر صندلی پزشکی نشسته، اسم بدهند تا ما بررسی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کس در صندلی که حقش نیست، نمی نشیند/هرکس ادعا دارد اسم بدهد بررسی کنیم

هیچ کس در صندلی که حقش نیست، نمی نشیند/هرکس ادعا دارد اسم بدهد بررسی کنیم