مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-12سياسي

غریب آبادی: پرونده عظیمی برای منافقین و 107 نفر از اعضای آن تشکیل شده است


دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه بابیان اینکه پرونده عظیمی برای منافقین و 107 نفر از اعضای ارشد این گروهک تروریستی تشکیل شده است، گفت: ایران خواهان خلاصی جهان از شر تروریسم و گروهک های تروریستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه منافقین یک گروهک تروریستی است که دستش به خون هزاران نفر از ایرانیان آلوده شده است، گفت: آن ها مردم بی‎گناه کشورمان را به شهادت رساندند و اکنون آزادانه در برخی از کشور ها تردد می کنند.

 وی با بیان اینکه به موازات فشار های حقوقی، قضایی و سیاسی که جمهوری اسلامی ایران بر برخی از کشور های میزبان منافقین وارد کرده، خود این کشور ها هم به این نتیجه رسیده اند که منافقین واقعا یک گروهک تروریستی است، اظهار کرد: این کشورها در حال محدود کردن منافقین هستند و ما از اقدام های صورت گرفته برای محدودسازی گروهک تروریستی منافقین استقبال می کنیم.

غریب آبادی، بیان کرد: ما طبیعتا به این سطح از اقدام ها قانع نیستیم و کشور های میزبان منافقین باید یا آن ها را اخراج یا محاکمه کنند.

دبیر ستاد حقوق بشر همچنین با اشاره به این موضوع که پرونده عظیمی برای گروهک تروریستی منافقین و 107 نفر از اعضای ارشد این گروهک تروریستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: پرونده عظیمی برای منافقین و 107 نفر از اعضای آن تشکیل شده است

غریب آبادی: پرونده عظیمی برای منافقین و 107 نفر از اعضای آن تشکیل شده است