مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 19:452023-07-29اقتصادي

انجام 570 بازرسی از مشاوران املاک گرگان/پلمپ 60 مشاور املاک


مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: تا کنون 570 بازرسی در راستای ساماندهی بازار املاک در شهر ستان گرگان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی ملک عصر شنبه در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان، اظهار کرد: گستان سه هزار و 264 مشاور املاک دارد که از این تعداد هزار و 395 واحد در مرکز استان فعالیت دارند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 130 مرکز مشاوره املاک در گلستان فاقد پروانه فعالیت هستند که با این مشاوران به صورت قانونی برخورد می شود و محل کسب آنها تا زمان دریافت مجوز پلمب خواهد شد.

ملک ادامه داد: بر اساس آمار ارائه شده از سوی تعزیرات حکومتی تعداد 139 پرونده در همین رابطه وارد محاکم تعزیرات حکومتی شده و مشاوران املاک متخلف نیز بیش از 9 میلیارد ریال جریمه شده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان بیان کرد: تا کنون پروانه کسب 73 مشاور املاک نیز در رابطه با افزایش و ارائه نرخ های واهی در بازار مسکن که مشکلات زیادی را برای خریداران و بخصوص مستأجران به وجود می آورد باطل شده است.

ملک گفت: با توجه به حساسیت موضوع و پیگیری های مستمر ریاست جمهوری مبنی بر ساماندهی بازار مسکن، نظارت ها شدیدتر و دقیق تر انجام می شود و اجازه بی ثبات کردن و تورم را به مشاوران املاکی که با هر راهکاری به دنبال سود آوری هستند، نخواهیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 570 بازرسی از مشاوران املاک گرگان/پلمپ 60 مشاور املاک

انجام 570 بازرسی از مشاوران املاک گرگان/پلمپ 60 مشاور املاک