مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-20اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 68 طرح گازرسانی به مناسبت هفته دولت در زنجان


مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته دولت در استان زنجان 68 طرح گاز رسانی در استان زنجان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رحیم سلیمانی نژاد، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان امروز در نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت هفته دولت و  اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 68 طرح گازرسانی مسکونی، صنعتی و تجاری و سایر موارد در استان زنجان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه، پروژه های گاز رسانی ویژه هفته دولت با صرف اعتباری بالغ بر 321 میلیارد و 771 میلیون تومان اعتبار اجرایی می شود، افزود: در هفته دولت گازرسانی به 21 واحد صنعتی و تولیدی در استان با صرف اعتباری بیش از 6 میلیارد و 211 میلیون تومان آماده بهره برداری شده است.

  وی در ادامه با تاکید بر فرهنگ سازی در مصرف بهینه انرژی و به ویژه گاز تصریح کرد: طبق آمارهای موجود مصرف گاز در کشور ما 2 و نیم برابر کشورهای دیگر است که اگر فقط در مصرف نیم درصد صرفه جویی شود هیچ مشکلی در کشور در بحث گاز رسانی نخواهیم داشت.

سلیمانی نژاد تعداد کل مشترکان گاز طبیعی استان را 395 هزار و 887 مصرف کننده اعلام کرد و افزود: در بخش مشترکان خانگی شهری 247 هزار و 856 مصرف کننده و در بخش روستایی 113 هزار و 28 مصرف کننده متصل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 68 طرح گازرسانی به مناسبت هفته دولت در زنجان

افتتاح و کلنگ زنی 68 طرح گازرسانی به مناسبت هفته دولت در زنجان