مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-09حوادث

پایان سرقت های سریالی منزل در مناطق شمالی شهر کرج


جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سه سارق حرفه ای منزل که اقدام به 20 فقره سرقت از منازل شهروندان در مناطق جهانشهر، رجایی شهر و باغستان کرده بودند، - خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در مناطق جهانشهر، رجایی شهر و باغستان کرج با شیوه و شگرد یکسان از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 206، رسیدگی به پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان محول شد.

وی اضافه کرد: در ابتدا با تحقیقات میدانی کارآگاهان مشخص شد که متهمان در یک گروه 3 نفره با استفاده از یک خودرو پژو 206 پلاک مخدوش در ساعات پایانی شب منازل خالی از سکنه را شناسایی با روش های بالکن روی و تخریب توپی درب خانه ها اقدام به سرقت اقلام با ارزش شهروندان می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز افزود در ادامه با تجزیه و تحلیل حرکات متهمان، با گشت زنی محسوس و نامحسوس در مناطق وقوع سرقت در نهایت یکی از متهمان در هنگام سرقت شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات ابتدایی منکر انجام هرگونه سرقت بود، اظهار داشت: این شخص به محض دیدن مستندات غیر قابل انکار کارآگاهان لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب 20 فقره سرقت منزل در مناطق رجایی شهر، جهانشهر و باغستان کرج با همدستی 2 نفر دیگر از سارق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سرقت های سریالی منزل در مناطق شمالی شهر کرج

پایان سرقت های سریالی منزل در مناطق شمالی شهر کرج