مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:452023-08-17فرهنگي

تولید آثار عاشورایی توسط هنرمندان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد


مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آثار عاشورایی توسط هنرمندان تجسمی حوزه هنری این استان تولید شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آثار عاشورایی توسط هنرمندان تجسمی حوزه هنری این استان تولید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرسول شریفی در جمع خبرنگاران، افزود: هنر عاشورایی از دیرباز یکی از زمینه های خلق اثر در میان هنرمندان بوده که موضوعات مهمی را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: ورک شاپ دو روزه پوستر با موضوع فرهنگ عشایری در عاشورا با همین محوریت و با حضور جمعی از هنرمندان تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با معرفی هنرمندان شرکت کننده در این ورکشاپ خاطرنشان کرد: سیدمجتبی افشانی، فاطمه خرامان، فرشته رشیدی، خانم پناهپوری، امید سلامی و مسعود شایانفر از هنرمندان واحد تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد پوسترهایی با موضوع عاشورا طراحی کردند.

شریفی با تاکید بر ظرفیت های هنر عاشورایی، تصریح کرد: برخی از آثار این محور در طول سالیان ماندگار شده است.

وی بیان کرد: از این آثار می توان اثر محمود فرشچیان هنرمند نقاش عصر حاضر و آثار عاشورایی اش که معروف ترین و پرکاربردترین اثرش، تابلوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آثار عاشورایی توسط هنرمندان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

تولید آثار عاشورایی توسط هنرمندان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد