مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-18سياسي

آغاز رویداد فرهنگی «مهران، دروازه آسمان» در ایلام


رویداد فرهنگی هم اندیشی دو روزه ی «مهران، دروازه آسمان» امروز جمعه 27 مرداد در ایلام آغاز شد و فردا 28مرداد در مهران پایان می یابد.

- ایسنا/ایلام رویداد فرهنگی هم اندیشی دو روزه ی مهران، دروازه آسمان امروز جمعه 27 مرداد در ایلام آغاز شد و فردا 28مرداد در مهران پایان می یابد.

این رویداد با همت شورای فرهنگ عمومی استان ایلام با همکاری انجمن علمی بین المللی اربعین و دستگاه های اجرایی استان با محوریت پیشرفت فرهنگی استان ایلام و شهر مهران با تکیه بر ظرفیت عظیم اربعین برگزار خواهد شد.

محورهای سلسله نشست های این رویداد شامل: آفاق و چشم اندازهای معنوی و تمدنی اربعین، نوآوری، فناوری،نامورسازی و گردشگری فرهنگی استان ، مسئله شناسی و آسیب شناسی فرهنگی و اجتماعی استان ایلام و پنل فعالان فرهنگی مردمی با اعضای انجمن علمی بین المللی اربعین و توسعه فرهنگی و اجتماعی استان های مرزی با تأکید بر استان ایلام، توسعه فناوری های نرم اربعینی، ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی آیت عظمای اربعین و گسترش نوآوری های اجتماعی اربعینی است.

این 4 پنل کاربردی با حضور اساتید دانشگاه های استان و شخصیت های برجسته علمی و پژوهشی کشور که میهمان ویژه این همایش می باشند برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رویداد فرهنگی «مهران، دروازه آسمان» در ایلام

آغاز رویداد فرهنگی «مهران، دروازه آسمان» در ایلام