مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-05سياسي

با سوگیری انتخاباتی مدیران برخورد می کنیم


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: در مسیر برگزاری انتخابات اگر مدیری تمایلی به یک کاندیدای خاص دارد باید از حالا تکلیف خود را روشن کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در نشست خبری که عصر امروز به منظور تشریح اقدامات انجام شده برای رزمایش بزرگ اربعین حسینی و آغاز فرایند پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، اظهار کرد: در طی عمر 45 ساله انقلاب اسلامی مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب ثمرات و امیدواری ها به مراتب بیشتر از ضعف و اشکال های آن است.

بر این اساس معتقدیم ظرفیت مواجهه و حل هر نوع مسئله در جامعه و داخل کشور وجود دارد و این باور باید در تمام اجزای حاکمیت وجود داشته باشد و تقویت شود.

وی افزود: در این بین صاحبان فکر و قلم می بایست این معنا را روز به روز در جامعه گسترش بدهند تا افکار و افراد مخالف با انقلاب اسلامی نتوانند آسیبی به بدنه انقلاب برسانند .

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی منشا تولید قدرت است.

سرنوشت اساسی ترین نهادهای کشور با رای مردم رقم می خورد و نقش آفرین حوزه های اجرایی مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سوگیری انتخاباتی مدیران برخورد می کنیم

با سوگیری انتخاباتی مدیران برخورد می کنیم