مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:052023-07-23اقتصادي

تاخیر پروازها پشت سرهم شد؛ علت چیست؟


امروز در پروازهای فرودگاه مهرآباد شاهد تاخیرهای طولانی و متعددی بودیم که فرسودگی ناوگان ها نیز در این مورد بی تاثیر نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تعدادی از پروازهای امروز (1 مرداد) ایرلاین های مختلف از مبدا و به مقصد تهران با تأخیرهای متعددی مواجه شدند.

براساس گزارش منتشر شده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت های فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، کل پروازهای فرودگاه های تحت مالکیت شرکت های نشان دهنده کاهش آمار تاخیرها بود اما براساس شواهد موجود از فرودگاه مهرآباد چنین به نظر نمی رسد و اکثر ایرلاین های با تأخیر مواجه هستند.

البته بالا بودن سن ناوگان، کاهش تعداد هواپیماهای فعال و آماده پرواز و تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان نیز از جمله دلایلی است که سبب تأخیرهای طولانی در پروازهای مسافری می شود و به دلیل نقص های فنی و شرایط جوی ایرلاین ها ممکن است برای حفظ ایمنی مردم پرواز یا به تأخیر موکول یا لغو کنند.

تأخیرهای زیادی در پروازهای مختلف روزانه در حال رخ دادن است و مسافران مجبورند، ساعت ها منتظر بمانند که در نهایت موجب عصبانیت مسافران می شود به نظر می رسد سازمان هواپیمایی کشور باید دراین خصوص برنامه های جدی ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر پروازها پشت سرهم شد؛ علت چیست؟

تاخیر پروازها پشت سرهم شد؛ علت چیست؟