مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-20سياسي

یادواره 386 شهید دانشجوی فارس برگزار شد


یادواره سرداران و 386 دانشجوی استان فارس در راستای اجلاسیه سرداران و امیران و 15 هزار شهید ولایتمدار فارس و کنگره ملی شهدای دانشجو، برگزار شد.

- ایسنا/فارس یادواره سرداران و 386 دانشجوی استان فارس در راستای اجلاسیه سرداران و امیران و 15 هزار شهید ولایتمدار فارس و کنگره ملی شهدای دانشجو، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که با مداحی، روایتگری، نمایشگاه و برنامه های فرهنگی، مذهبی همراه بود، حجت الاسلام سیدحسین مومنی از اساتید حوزه و کارشناسان مذهبی و مطرح کشوری به سخنرانی پرداخت و بر انتقال پیام شهدا به جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.

مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه این مراسم با اشاره به اجلاسیه سرداران، امیران و 15 هزار شهید استان فارس و کنگره ملی شهدای دانشجو به خبرنگاران گفت: در این راستا یادواره 386 شهید دانشجوی ولایتمدار استان فارس برگزار شده و برنامه های آن نیز در طول سال ادامه دارد.

سید مصطفی موسوی، با اشاره به تولیدات محتوایی هنری و رسانه ای عمیق و اثرگذار در حیطه ایثار و شهادت شامل مستند، فیلم کوتاه فاخر، تالیف کتاب زندگی نامه شهدای دانشجوی استان فارس، قطعات موسیقی، کلیپ، مقاله، داستان کوتاه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 386 شهید دانشجوی فارس برگزار شد

یادواره 386 شهید دانشجوی فارس برگزار شد