مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-14اجتماعي

فعال سازی 14 شهرستان جهت صدور گذرنامه زیارت در خوزستان


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از فعال سازی 14 شهرستان جهت صدور گذرنامه زیارت برای راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حکیم عبداللهی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به استقبال محبین اهل بیت(ع) در استان خوزستان و اشتیاق آنها جهت اعزام به مراسم اربعین حسینی، پلیس مهاجرت و گذرنامه این فرماندهی اقدام به راه اندازی لینک ثبت و صدور گذرنامه اربعین در 14 شهرستان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان سفر اربعین برای سهولت در دریافت گذرنامه به درگاه پلیس من مراجعه کنند، افزود: با توجه به راه اندازی لینک ثبت و صدور گذرنامه اربعین در 14 شهرستان دزفول، ماهشهر، آبادان، خرمشهر، اندیمشک، دشت آزادگان، بهبهان، شوش، شوشتر، باغملک، ایذه، مسجدسلیمان، شادگان و رامهرمز درخواست کنندگان دیگر نیاز به حضور و مراجعه به پلیس گذرنامه استان نداشته و با همراه داشتن مدارک می توانند در شهرستان خود و یا نزدیکترین مرکز به محل سکونت اقدام به ثبت و صدور گذرنامه زیارت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: برای تسریع در صدور گذرنامه زیارت و جلوگیری از عودت مدارک، هم استانی های گرامی ضمن ارائه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی 14 شهرستان جهت صدور گذرنامه زیارت در خوزستان

فعال سازی 14 شهرستان جهت صدور گذرنامه زیارت در خوزستان