مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-27سياسي

قیام کربلا مظهر اقتدار اسلام است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل قیام کربلا را مظهر اقتدار اسلام برشمرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دستاورد مهم نهضت حسینی باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارشخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر پنجشنبه در اجتماع عزاداران تاسوعای حسینی در میدان عالی قاپوی اردبیل در سخنانی اظهار کرد: عاشورا مظهر هویت، قدرت و اقتدار دین اسلام بوده و جریان سازی و اثرگذاری در طول تاریخ از مهم ترین شاخصه های این قیام به شمار می رود.

وی به هراس دشمن از جریان سازی قیام عاشورا در جوامع اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان از این جریان سازی عاشورا در جامعه وحشت داشته و به همین خاطر اکنون و در طول تاریخ تمام همت خود را برای فراموش کردن عاشورا به کار بسته و د.

تلاشند تا عزاداری محرم و عاشورا و ترویج فرهنگ حسینی در کشوری مقدس به نام جمهوری اسلامی ایران اتفاق نیافتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اسلامی اردبیل عجر و ناتوانی فرهنگ غیر عاشورایی در مقابل فرهنگ عاشورایی را نشان بارز تلاش دشمن در تهاجم فرهنگی در جامعه عنوان کرد و افزود: از اینکه دشمن پویش و هشتگ هایی از قبیل منع پوشیدن لباس سیاه و یا منع استفاده از غذاهای نذری را رواج می دهد نشان از عجز فرهنگ غیر عاشورایی در مقابل فرهنگ عاشورایی است اما جوانان حسینی ایران اسلامی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام کربلا مظهر اقتدار اسلام است

قیام کربلا مظهر اقتدار اسلام است