مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 21:452023-07-24فرهنگي

از ثبت بافت تاریخی شیراز تا توقف سریال فخیم زاده


ثبت بافت تاریخی شیراز، هشدار درباره ساخت یک کاروانسرا در کرمان، یک فیلم جدید از حمید بهرامیان، آخرین وضعیت اکران یک فیلم توقیفی، توقف سریال بازپرس، - دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر و یک کشف در غزه گزیده ای از اخبار فرهنگی هنری دوم مردادماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوشنبه دوم مردادماه محدوده کاروانسرای طلا قربانی می گیرد؟ همچنین مدیر انجمن دیده بان میراث فرهنگی کرمان درباره ساخت کاروانسرای طلا و جواهر در مجاورت یک مسجد هزارساله و حمام قاجاری در کرمان هشدار داد و رها کردن و تخریب شدن دیگر کاروانسراهای تاریخی را زیر سوال برد.

یک فیلم جدید از حمید بهرامیان حمید بهرامیان ـ کارگردان فیلم ملاقات با جادوگر که هنوز آن را اکران نکرده، در حال ساخت فیلم جدیدی با نام به خاطر یک کیف دلار است.

با انتخاب عوامل و بازیگران، به زودی ساخت این فیلم آغاز می شود.

آخرین وضعیت اکران قصیده گاو سفید به روایت تهیه کننده بهمن ماه سال 1398 فیلم که به دبیری کمال تبریزی و ریاست مهدی حیدری آبان ماه 1402 در تبریز برگزار خواهد شد، منتشر شد.

شهر خاموش در فرانسه همچنین شهر خاموش به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه کنندگی رضا محقق از 11 مرداد در سینماهای فرانسه اکران عمومی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ثبت بافت تاریخی شیراز تا توقف سریال فخیم زاده

از ثبت بافت تاریخی شیراز تا توقف سریال فخیم زاده