مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-28سياسي

هیئت های خانوادگی نظام دینی را در جامعه جاری می کند


پژوهشگر حوزه زنان و خانواده با تاکید بر لزوم نگاه به خانواده در یک نقشه جامع گفت: هیأت های خانواده محور نظام توحیدی را در خانواده طینی و دینی جاری می سازد.

- محدثه اخوان قدس در گفت وگو با خبرنگار مهر ، بااشاره به شعار در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم اظهار کرد: انتخاب و اعلان شعار، در تاریخ اسلام قدمتی دیرینه دارد که سررشته های آن را باید در جنگ ها و غزوات رسول خدا جست و جو کرد چنانچه از امیرالمؤمنین (ع) نقل شده که شعار مسلمانان در جنگ بدر یا منصورُ أمِت بوده است.

پژوهشگر حوزه زنان و خانواده بیان کرد: در کنار این شعارهای عمومی، رجزخوانی های سرداران سپاه اسلام که با اشعار حماسی خود را معرفی می کردند می تواند نمونه هایی از شعارهای صدراسلام را برای ما تداعی کند.

وی ادامه داد: رسم خوب جامعه ایمانی مشعر در انتخاب شعار مشترک هیأت سراسر کشور قدمت چندین ساله دارد و انتخاب شعار در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم انتخابی هوشمندانه و زمان شناسانه بود.

لزوم نگاه به خانواده در نقشه ای جامع این کارشناس بیان کرد: خداوند در سوره هود آیه 118 می فرماید که از اهداف اساسی خلقت انسان بر رسیدن او به رحمت الهی است و این مسیر از خانواده و زوجیت به جامعه می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های خانوادگی نظام دینی را در جامعه جاری می کند

هیئت های خانوادگی نظام دینی را در جامعه جاری می کند