مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-06دانش

آمار پذیرفته شدگان رشته پزشکی در کنکور گمانه زنی بوده و غیر قابل استناد است


سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با تعداد پذیرفته شدگان رشته پزشکی در کنکور گفت: هنوز فهرست نهایی و رسمی ظرفیت های پذیرش رشته های پزشکی کنکور 1402 به سازمان سنجش اعلام نشده است.

- سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با تعداد پذیرفته شدگان رشته پزشکی در کنکور گفت: هنوز فهرست نهایی و رسمی ظرفیت های پذیرش رشته های پزشکی کنکور 1402 به سازمان سنجش اعلام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پدرام پاک آیین ضمن تکمیل اظهارات دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر فصل الخطاب بودن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: فهرست نهایی و رسمی ظرفیت های پذیرش رشته های پزشکی کنکور 1402 منطبق بر جدول مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی است.

سخنگوی وزارت بهداشت، با بیان اینکه فهرست نهایی و رسمی ظرفیت های پذیرش رشته های پزشکی کنکور 1402 در روزهای آتی به سازمان سنجش اعلام می شود، افزود: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص افزایش ظرفیت، سندی است که در این موضوع، وزارت بهداشت آن را در حکم قانون دانسته و عینا اجرا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وی آمارهای ارائه شده مبنی بر تعداد پذیرفته شدگان رشته پزشکی در کنکور را گمانه زنی و غیر قابل استناد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار پذیرفته شدگان رشته پزشکی در کنکور گمانه زنی بوده و غیر قابل استناد است

آمار پذیرفته شدگان رشته پزشکی در کنکور گمانه زنی بوده و غیر قابل استناد است