مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 00:352023-08-09اقتصادي

گسترش جایگاه های ویژه پارک پرچمدار فونیکس


موضوع خلق تجربه ای منحصر به فرد برای مشتریان امروزه دغدغه مهمی برای برندهای مطرح است اینکه چگونه میتوان خدماتی را در اختیار خریداران قرار داد تا رضایت مضاعفی از خرید خود داشته باشند.

- در این میان محصولاتی که به عنوان محصولات پریمیوم یا پرچم دار یک برند شناخته میشوند معمولا سطح ویژه و بالاتری از خدمات را شامل میشوند نکته قابل توجه درباره اقداماتی که برندهای مختلف در راستای خلق تجربه ای متفاوت برای مشتریان انجام میدهند این است که چنین اقداماتی از جانب برندهای بومی ما همچنان تازگی دارد.

برند فونیکس که با روح لاکچری در صنعت خودروی ایران ظهور کرد، اقدامات نوآورانه را همواره در دستور کار خود داشته است.

تیگو 8 پرو به عنوان نخستین محصول برند فونیکس معرفی شد و ضمن بهره مندی از عناصر لوکس اولین خودرویی لقب گرفت که رادارهای همیار راننده موسوم به ADAS را به بازار خودرو ایران آورد.

با گذشت یک سال از رونمایی این محصول، فونیکس نسبت به معرفی نسخه ای ارتقا یافته از این خودرو اقدام کرد که از موتور 2 لیتری TGDI و تکنولوژی دو دیفرانسیل هوشمند (AWD) برخوردار است و برای پیمودن آفرودهای سبک انتخابی ایده آل به نظر میرسد.

همچنین در راستای تامین اهداف زیست محیطی در بازار خودرو کشور چندی پیش از نسخه پلاگین هیبرید این خودرو به نام تیگو 8 پرو e پلاس رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش جایگاه های ویژه پارک پرچمدار فونیکس

گسترش جایگاه های ویژه پارک پرچمدار فونیکس