مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-07پزشكي

ثبت 800 خدمت در اردوی تیپ جهادی مستضعفین در کنارک


تیم پزشکی و دندانپزشکی تیپ جهادی مستضعفین با همکاری اداره کل تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان ضمن ارائه خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی و ثبت بیش از 800 خدمت در مناطق چابهار و کنارک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از زاهدان، به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی تیپ جهادی مستضعفین، تیم پزشکی و دندانپزشکی تیپ جهادی مستضعفین با همکاری اداره کل تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان ضمن ارائه خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی و ثبت بیش از 800 خدمت در مناطق چابهار و کنارک، پیام آور سلامت شد.

در این اردوی جهادی متخصصین عفونی و زنان زایمان در درمانگاه الزهرا (س) تامین اجتماعی به مدت دو روز مستقر بودند، که از این حضور 220 خدمت پزشکی و داروی رایگان به مردم چابهار و کنارک ارائه شد.

در کنار این خدمت، تیم دندانپزشکی با  یونیت های دندانپزشکی و رادیوگرافی دندان به مدت 5 روز در مدرسه کنارک مستقر شدند و حدود 600 خدمت ثبت کردند.

این خدمات شامل؛ عصب کشی، ترمیم، کشیدن، جرمگیری و جراحی لثه برای کسانی که شکستگی دندان داشتند بوده است، که از خدمت های ارائه شده در پزشکی و دندانپزشکی، رضایت مندی مردم را در پی داشته است.

این اردو که تا شانزدهم مرداد ماه جاری ادامه دارد جهادگران امیدوار هستند که بتوانند خدمات بیشتری به مردم چابهار و کنارک در استان سیستان و بلوچس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 800 خدمت در اردوی تیپ جهادی مستضعفین در کنارک

ثبت 800 خدمت در اردوی تیپ جهادی مستضعفین در کنارک