مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-10اقتصادي

درمانگاه های تأمین اجتماعی در گیلان تقویت می شوند


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه درمانگاه های تأمین اجتماعی فرصت خوبی برای خدمات رسانی هستند، گفت: تقویت و توسعه درمانگاه های تأمین در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صولت مرتضوی امروز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان های فومن و شفت اظهار کرد: همراهی و هماهنگی مجمع نمایندگان گیلان در پیشبرد اهداف و حل مشکلات استان کمک می کند.

وی با اشاره به درمانگاه های تأمین اجتماعی فرصت خوبی برای خدمات رسانی هستند، افزود: تقویت و توسعه درمانگاه های تأمین در دستور کار قرار دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وسعت خدمات رسانی در این وزارتخانه اضافه کرد: ساماندهی ساختمان اداری و درمان تأمین اجتماعی در نقاط مختلف در راستای تسهیل بخشی به امورات مردم در دستور کار قرار دارد.

مرتضوی با تاکید بر تقویت زیرساخت های درمان تأمین اجتماعی بیان کرد: درمانگاه های تأمین در گیلان تقویت می شوند.

غرب گیلان بیمارستان تأمین اجتماعی می خواهد اسدالله عباسی استاندار گیلان هم در این نشست اظهار کرد: فعال سازی واحدهای تولیدی زیرمجموعه شستا در گیلان در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت های چوکا، کفش گنجه و رشت الکتریک در گذشته افزود: فعال سازی این مجموعه های تولیدی در گیلان بیش از 15 هزار میلیارد تومان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه های تأمین اجتماعی در گیلان تقویت می شوند

درمانگاه های تأمین اجتماعی در گیلان تقویت می شوند