مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 23:452023-08-14اجتماعي

اختصاص خطوط ویژه در مراکز معاینه فنی تهران جهت انجام معاینه فنی سرویس مدارس


مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با بیان اینکه در اجرای طرح استقبال از مهر 1402 ایمنی وسایل نقلیه سرویس حمل و نقل دانش آموزان به صورت ویژه کنترل می شوند از اختصاص خطوط ویژه در مراکز معاینه فنی شهر تهران جهت انجام معاینه فنی سرویس مدارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شادی مالکی از اختصاص مرکز معاینه فنی شهید چمران به عنوان مرکز تخصصی تاکسی و شش خط معاینه فنی به صورت ویژه در مراکز سراج، الغدیر، شقایق، شهید آبشناسان، نیایش و دماوند به سرویس مدارس جهت پذیرش این خودروها بدون نیاز به دریافت نوبت اینترنتی و خارج از نوبت خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت ایمنی در این خودروها و الزام داشتن معاینه فنی برای اخذ مجوز سرویس مدارس تصریح کرد: چک لیست ارزیابی فنی سرویس مدارس متفاوت بوده و این خودروها با حساسیت بیشتری در مراکز شهر تهران از لحاظ ایمنی مورد کنترل و ارزیابی قرار می گیرند.

از مسئولین مدارس تقاضا می شود جهت حفظ سلامت دانش آموزان و آرامش خانواده ها حتما از سرویس مدارس دارای گواهی معاینه فنی که از اعتبار آن بیش از یک ماه نگذشته استفاده کرده و به شدت در این خصوص حساسیت های لازم را لحاظ نمایند.

بدون تردید مراجعه این خودروها به مراکز معاینه فنی شهر تهران به منزله داشتن حداقل ایمنی های لازم جهت تردد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص خطوط ویژه در مراکز معاینه فنی تهران جهت انجام معاینه فنی سرویس مدارس

اختصاص خطوط ویژه در مراکز معاینه فنی تهران جهت انجام معاینه فنی سرویس مدارس