مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-12سياسي

دانشجو باید سیاسی باشد تا دور نخورد


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دانشجو باید سیاسی باشد تا توسط افراد فریب خورده و در فضای سیاسی دشمن دور نخورد، اما سیاست زده و سیاسی کار نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز شنبه 21 مرداد در آیین افتتاحیه دوره معرفتی و بصیرتی خط امام ویژه فرماندهان و اعضای شورای حوزه و پایگاه های بسیج دانشجویی اظهار داشت: این دوره برای کادرسازی و مدیرپروری است.

وی بیان کرد: بعد از دفاع مقدس همه فکر می کردند، بسیج توسط امام راحل منحل می شود، اما امام خمینی(ره) نه تنها این کار را نکردند بلکه بعضی از قشرهای بسیج را در زمان خودشان ایجاد کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: بسیج دانشجویی از اقشاری ست که امام راحل در سال 67 دستور تشکیل آن را دادند و همان زمان امام اعلام کردند، دانشجو یک فرد متعالی ست و چهار خواسته را از دانشجویان داشتند.

نظری ادامه داد: امام خمینی(ره) با دوراندیشی خود این روزهای نظام و انقلاب را در زمینه جنگ نرم، ناتوی فرهنگی و جنگ جهانی سایبری می دیدند، بنابراین حل مسائل اعتقادی یکی از خواسته های امام از بسیج دانشجویی است و امروز می بینیم، دانشجویان ما یکی از توانمندترین اقشار در زمینه اعتقادی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو باید سیاسی باشد تا دور نخورد

دانشجو باید سیاسی باشد تا دور نخورد