مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-06ورزشي

رادیو هفت به تلویزیون بازمی گردد؟


در کل برای بازگشت رادیو هفت به صداوسیما، علی رغم عدم علاقه تیم رادیو هفت برای بازگشت به تلویزیون، علاقه مندی از سوی صداوسیما نیز برای بازگشت این برنامه وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی مجری سابق برنامه رادیو هفت گفت: در کل برای بازگشت رادیو هفت به صداوسیما، علی رغم عدم علاقه تیم رادیو هفت برای بازگشت به تلویزیون، علاقه مندی از سوی صداوسیما نیز برای بازگشت این برنامه وجود ندارد.

منصور ضابطیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص رویکرد کنونی صداوسیما اظهار کرد: پزشک های آنکولوژیست که بیماران سرطانی را درمان می کنند، می گویند اولین قدم برای درمان بیمار این است که بیمار، بیماری خود را بپذیرد و با پزشک همکاری کند تا به خودش کمک کرده و به شرایط بهتری بازگردد.

وی در خصوص جداییش از رادیو هفت افزود: احساس می کنم در شرایط فعلی جایی برای برنامه هایی نظیر رادیو هفت که محوریت آن با شعر و موسیقی است وجود ندارد.

رادیو هفت سعی می کرد که کمی از برنامه های معمول تلویزیون و شعارزدگی برنامه های آن زمان تلویزیون فاصله بگیرد؛ در شرایط فعلی جای تولید این برنامه وجود ندارد.

مجری سابق برنامه رادیو هفت ادامه داد: یک چیزهایی باید نه تنها در تلویزیون بلکه در جامعه تغییر کند تا بتوان برنامه هایی نظیر رادیو هفت تولید کرد که بتواند حال مردم را خوب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو هفت به تلویزیون بازمی گردد؟

رادیو هفت به تلویزیون بازمی گردد؟