مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-05سياسي

زندان رجایی شهر تعطیل شد


زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در راستای اجرای مصوبات سفر مورخ 17 فروردین سال جاری حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‎ای رییس قوه قضاییه به استان البرز مبنی بر انتقال زندان رجایی شهر، با توجه به انجام مقدمات از سوی سازمان زندان های کشور و هماهنگی های صورت گرفته در این استان، تا روز سه شنبه 10 تیر 1402 حدود نیمی از زندانیان تخلیه شده بود و تا حال امروز شنبه 14 مرداد تمامی زندانیان ندامتگاه رجایی شهر به ندامتگاه قزلحصار منتقل شدند و این زندان تعطیل شد.

پس از انتقال و خروج زندانیان از این ندامتگاه، در حال حاضر زندان رجایی شهر که در یکی از بهترین نقاط استان البرز قرار دارد از زندانی تخلیه و تعطیل شده است.

با انتقال زندانیان از رجایی شهر، مرحله بعد جهت انتقال کامل زندان رجایی شهر، پیگیری ها و اقدامات از سوی سازمان زندان ‎ها جهت حصول توافق نهایی با استانداری البرز در حال انجام است.

گفتنی است؛ یکی از تاکید رییس قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی دستگاه قضا، انتقال زندان ‏ها از مراکز شهرها به حاشیه و بیرون از محیط شهری است.

بهمن 1400 رییس قوه قضاییه در جریان سفر به استان خراسان رضوی از زندان مرکزی مشهد بازدید و دستور داد که روند انتقال این زندان به خارج از شهر هر چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان رجایی شهر تعطیل شد

زندان رجایی شهر تعطیل شد