مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-09سياسي

حل مشکلات آب استان بوشهر با ارائه راهکارهای جدید


مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از ارائه راهکارهایی جدید توسط این سازمان در راستای رفع مشکلات آب این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید گوهری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مهمترین زمینه هایی که این سازمان در راستای محقق کردن آنها تلاش می کند افزود: نهضت ملی مسکن، مهار تورم و رشد تولید، برطرف کردن مشکلات آب استان و محیط زیست از جمله مهم ترین مسائل و دغدغه هایی است که سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در راستای محقق کردن آنها تلاش می کند.

وی با اشاره به وضعیت آب استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به تحلیل و بررسی وضعیت موجود آب در استان بوشهر شایسته است با برنامه ریزی و راهکارهای جدید در جهت کاهش مصرف آب از به روز مشکلات آبی در این استان جلوگیری شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر تصریح کرد: افزایش چاه های زیرزمینی، افزایش میزان مصرف آب، کشت محصولاتی با مصرف آب بالا از اساسی ترین مشکلاتی هستند که استان بوشهر از نظر کمبود آب با آنها مواجه است.

گوهری با اشاره به ارائه راهکارهای جدید در راستای حل مشکلات آب استان بوشهر عنوان کرد: نظارت بر روی چاه های زیرزمینی، تغییر کشت مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات آب استان بوشهر با ارائه راهکارهای جدید

حل مشکلات آب استان بوشهر با ارائه راهکارهای جدید