مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-07اقتصادي

اجرای طرح شهید عجمیان در 350 مدرسه استان زنجان


مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از اجرای طرح شهید عجمیان در 350 مدارس کم برخوردار این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا اسلامی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح شهید عجمیان در 14 منطقه آموزشی و 350 مدرسه استان در حال اجرا است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان اضافه کرد: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه های رنگ آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزیی میز و صندلی برای صرفه جویی در هزینه ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش آموزان اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار بسیار مهم است، گفت: این اقدام با کار گروهی و همکاری همگانی در بخش های مختلف حاصل می شود.

اسلامی ادامه داد: طرح شهید عجمیان در نظر دارد با بسیج نیروهای جهادی درون و بیرون از آموزش و پرورش و با کمک نهادهای حاکمیتی نسبت به بهسازی و شاداب سازی و تعمیرات مدارس در مناطق کم برخوردار اقدام کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان با اشاره به اینکه در بحث طرح شهید عجمیان مدارس مناطق کم برخوردار در اولویت هستند، گفت:حدود 190 گروه جهادی استان زیر نظر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در این طرح مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهید عجمیان در 350 مدرسه استان زنجان

اجرای طرح شهید عجمیان در 350 مدرسه استان زنجان