مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 19:202023-08-14اقتصادي

پیش بینی بورس فردا 24 مرداد 1402


در معاملات روز دوشنبه بیست و سوم مرداد 1402، شاخص کل بورس تهران 9 هزار و 128 واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح یک میلیون و 997 هزار و 45 واحد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتهران هستند.

با این حال اما دلایل دیگری نیز در این بازدهی مثبت نقش داشتند که از مهم ترین آن ها می توان به افزایش نرخ دلار پس از خبر آزادسازی منابع بلوکه شده اشاره کرد که همواره بر مسیر بازار سهام اثرگذار بوده است.

در ادامه با نگاهی به شرایط کنونی حاکم و روند روزانه نماگرهای بازار، به پیش بینی بورس فردا خواهیم پرداخت.

خبردرمانی یا آزادسازی واقعی؟ روز شنبه وزارت صمت طی نامه ای به شرکت های خودروسازی اعم از انواع خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه و اسکوتر برقی اعلام کرد که این شرکت ها بایستی ارز مورد نیاز خود برای واردات قطعات خود را صرفا از طریق ارز حاصل از صادرات خود و یا دیگر صادرکنندگان تامین کنند.

این خبر فارغ از سیگنالی که از کمبود ارز بانک مرکزی به بازارها مخابره کرد، در بین برخی از فعالان اقتصادی این دیدگاه را ایجاد کرده که این اقدام می تواند اولین قدم برای آزادسازی قیمت خودرو باشد و به زودی شاهد رفع نرخ گذاری دستوری در این صنعت باشیم.

از سمت دیگر تیموری، مدیرعامل سایپا نیز روز گذشته صحبت های زیادی در رابطه با این موضوع داشت و برای آزادسازی قیمت خودرو ابراز ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بورس فردا 24 مرداد 1402

پیش بینی بورس فردا 24 مرداد 1402