مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-07اقتصادي

خانه خلاق فرش در همدان راه اندازی شود


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: راه اندازی خانه خلاق فرش از برنامه های خوب دولت در جهت توسعه صنعت فرش است که باید در سال جاری با همکاری دستگاه های متولی و اتحادیه ها به نتیجه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرش همدان با یک سابقه درخشان، بخشی از تاریخ کهن و دستاورد ذهن های خلاق و دستان هنرمند است اظهار کرد: فرش همدان علاوه بر اینکه جنبه اقتصادی دارد سفیر فرهنگی برای ایران نیز هست.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم فرش همدان با همکاری اتحادیه ها، تعاونی ها و بخش خصوصی رونق بگیرد و در گذر زمان فراموش نشود گفت: بیش از 30 هزار نفر در اتحادیه ها و تعاونی های فرش عضویت دارند و 4 هزار نفر بیمه فرش هستند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه اتاق فکر فرش همدان با حضور فعالان و پیشکسوتان فرش تشکیل شود و برای حل مشکلات فعلی حوزه فرش چاره اندیشی شود افزود: در حوزه آموزش با همکاری اداره کل صمت، فنی و حرفه ای، شهرک های صنعتی، اتحادیه ها و تعاونی های حوزه فرش برنامه ریزی برای آموزش مهارت آموزی اجرا شود.

  وی گفت: مشکلات فرش همدان از جمله بازار فروش، ساختمان اداری، بیمه، فرش های وارداتی، مواد اولیه و کم توجهی به حوزه آموزش در اتاق فکر فرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه خلاق فرش در همدان راه اندازی شود

خانه خلاق فرش در همدان راه اندازی شود