مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-06اقتصادي

آبرسانی سیار به دهستان سفیدآبه نیمروز در پی کاهش آبدهی چاه


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نیمروز با بیان اینکه در پی کاهش آبدهی چاه، تامین آب اهالی سفیدآبه با تانکر انجام می شود، افزود: طرح تامین آب پایدار بخش مرکزی سفیدآبه در دست اجرا قرار دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نیمروز با بیان اینکه در پی کاهش آبدهی چاه، تامین آب اهالی سفیدآبه با تانکر انجام می شود، افزود: طرح تامین آب پایدار بخش مرکزی سفیدآبه در دست اجرا قرار دارد.

مسلم سردشتی در بازدید از روند آبرسانی به این روستا افزود: پیامدهای بیش از دو دهه خشکسالی در پهناورترین استان کشور، دامن اهالی سفیدآبه را هم گرفت به طوری که در حال حاضر تامین آب ساکنان این دهستان تا رفع مشکل از طریق تانکر سیار انجام می شود.

وی بیان کرد: مدتی است به دنبال کاهش آبدهی چاه آب شرب ساکنان سفیدآبه، تامین آب اهالی با مشکل روبه رو شده است که تا رفع این مشکل، آبفا با 3 عدد تانکر 30 هزار لیتری نسبت به تامین آب اقدام می کند.

سردشتی، با بیان اینکه، در برنامه کوتاه مدت برنامه ریزی لازم جهت ادامه حفاری چاه انجام شده، به سایر برنامه های شرکت جهت تامین آب و جبران کمبودها اشاره کرد و گفت: طرح تأمین آب پایدار بخش مرکزی سفیدآبه هم اکنون در حال اجرا است که در این راستا تاکنون 50 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع برای آن اجرا شده و حفر یک حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار به دهستان سفیدآبه نیمروز در پی کاهش آبدهی چاه

آبرسانی سیار به دهستان سفیدآبه نیمروز در پی کاهش آبدهی چاه