مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-12سياسي

همایش تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی و مراکز خیریه استان قزوین برگزار می شود


مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: همایش تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی و مراکز خیریه در روز 22 مرداد ماه به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد خورشیدی در نهمین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان قزوین که صبح امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت پاسداشت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی همایش تشکل های استان قزوین با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و همچنین میزگرد تخصصی پرسش و پاسخ دستگاه های ذی ربط در روز 22 مرداد در سالن اجتماعات موسسه ایثار اردوگاه شهید رجایی جهان آباد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط بین دستگاه ها و مجموعه های مردمی افزود: این همایش و میز گرد تخصصی با هدف تبیین رویکرد ادارات کل بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پروش و دانشگاه علوم پزشکی استان، نسبت به تعامل و همکاری با سازمان های مردم نهاد و پاسخگویی به سوالات این مجموعه ها در راستای حل مسائل و مشکلات آنها برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در این جلسه درخواست تاسیس دو سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی بررسی و با رای مثبت اعضا با تاسیس آن ها موافقت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی و مراکز خیریه استان قزوین برگزار می شود

همایش تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی و مراکز خیریه استان قزوین برگزار می شود