مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-20اقتصادي

حضور قشم با 9 بسته سرمایه گذاری در مهم ترین رویداد گردشگری و صنایع دستی منطقه


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم از حضوراین منطقه آزاد با 9 بسته سرمایه گذاری به ارزش 91میلیون دلار در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم رستم گورانی مدیر میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان در آیین افتتاح نمایشگاه سلیمانیه عراق که امروز 26 مرداد ماه در شهر سلیمانیه کشور عراق برپا شد، گفت: منطقه آزاد قشم با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری و ظرفیت های ارزنده جزیره در حوزه گردشگری در این نمایشگاه حضور دارد.

وی با اشاره به ارائه 9 طرح گردشگری در حوزه های اماکن اقامتی، درمانی، حمل و نقلی، تفریحی و صادراتی در این غرفه ادامه داد: این بسته ها به ارزش 91 میلیون دلار، آماده واگذاری به سرمایه گذاران علاقمند به حوزه گردشگری است.

  به گفته رستم گورانی، معرفی جاذبه های تاریخی، گردشگری و صنایع دستی جزیره قشم، تبادل اطلاعات و تعامل با اماکن اقامتی و دفاتر گردشگری  سلیمانیه، برنامه ریزی برای برپایی تورهای تفریحی و بازدید از جاذبه های دو منطقه از دیگر موضوعات مورد نظر در این نمایشگاه است.

 رستم گورانی همچنین از ارائه بسته های دیگر سرمایه گذاری جزیره، در حوزه های نفت و انرژی، شیلات، کشاورزی و صنایع قشم به ارزش تقریبی 9.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور قشم با 9 بسته سرمایه گذاری در مهم ترین رویداد گردشگری و صنایع دستی منطقه

حضور قشم با 9 بسته سرمایه گذاری در مهم ترین رویداد گردشگری و صنایع دستی منطقه