مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-04سياسي

دشمن در جنگ روانی برای اختلال در مراسم عزاداری حسینی شکست خورد


دشمن در جنگ روانی برای اختلال در مراسم عزاداری حسینی شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه برازجان اظهار داشت: از علل ماندگاری نهضت اباعبدالله الحسین (ع) می توان به اراده و مشیت الهی، عمل صالح بودن حماسه کربلا، جامعیت نهضت عاشورا، جامعیت نهضت عاشورا، رهبری الهی، حق محوری و یاران مخلص و باوفا اشاره کرد.

وی با اشاره به 14 مرداد روز جهانی حقوق بشر اسلامی خاطرنشان کرد: آزادی و کرامت انسانی ودیعه الهی است که به عنوان یک اصل باید مورد توجه همگان، اعم از افراد و دولت ها قرار گیرد.

امام جمعه دشتستان ادامه داد: حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی یکی از ارزشمندترین و مهم ترین گفتمان های جهان معاصر به ویژه در میان کشورهای اسلامی محسوب می شود.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم در عرصه بین المللی و اینکه حقوق بشر به ابزاری در دست استکبار جهانی درآمده است و همچنین به منظور حمایت و دفاع از تصویر واقعی اسلام ضرورت دارد تا مسلمانان، حقوق بشر موجود در مبانی و آموزه های انسان ساز اسلام را به درستی به جامعه جهانی معرفی کنند.

حجت الاسلام مصلح خاطرنشان کرد: روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی فرصت مغتنمی است که دولت های اسلامی و نخبگان مسلمان در عرصه نظر و عمل دیدگاه های خود را برای معرفی مبانی حقوق بشر اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جنگ روانی برای اختلال در مراسم عزاداری حسینی شکست خورد

دشمن در جنگ روانی برای اختلال در مراسم عزاداری حسینی شکست خورد