مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-17اجتماعي

رتبه 10 کنکور تجربی: هرکس از خدمات کشور استفاده کرده وظیفه خدمت به این جامعه را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، سید محمد موسوی دانش آموز آباده ای توانست رتبه دهم کنکور تجربی امسال را از آن خود کند و تنها دانش آموز استان فارسی بود که توانست رتبه دو رقمی کنکور امسال را به دست آورد.

این دانش آموز آباده ای در مصاحبه با خبرنگار فارس در آباده به بیان رازهای موفقیت خود اشاره کرد و گفت: از تابستان سال 1401 مطالعه جدی را برای کسب آمادگی لازم برای شرکت در آزمون سراسری 1402 آغاز کردم، در طول سال تحصیلی کلاس های درسی دبیرستان را با جدیت زیاد شرکت می کردم و پس از اتمام کلاس ها بعد از کمی استراحت طبق برنامه ریزی قبلی به مطالعه و تست زنی می پرداختم و در روزهای تعطیل نیز به همین منوال ابتدا کتب درسی را مرور می کردم و در ادامه به تست زنی می پرداختم.

سید محمد موسوی به اهمیت برنامه ریزی در برنامه درسی خود اشاره کرد و گفت: بدیهی است بدون برنامه ریزی هیچ کاری به موفقیت نمی رسد، به همین دلیل من نیز برای مطالعات درسی خود با برنامه ریزی و زمان بندی منظم عمل می کردم.

در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم وی در پاسخ به این سوال که کنکورهای آزمایشی و یا کلاس های آزمون تا چه میزان در موفقیت وی تاثیرگذار بوده است، گفت: آزمون های ازمایشی به منظور آشنایی بیشتر با سئوالات کنکور و آمادگی بیشتر می تواند مثمر ثمر باشد اما در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 10 کنکور تجربی: هرکس از خدمات کشور استفاده کرده وظیفه خدمت به این جامعه را دارد

رتبه 10 کنکور تجربی: هرکس از خدمات کشور استفاده کرده وظیفه خدمت به این جامعه را دارد