مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-03سياسي

5 تفاوت روشن انقلابی گری و افراطی گری


آیا انقلابی گری و انقلابی ماندن همان افراط گرایی است؟ آیا مقابله کنندگان با افراط گرایی به تقابل با جریان انقلابی می اندیشند؟ برای پاسخ به این سوالات باید به ماهیت رفتاری انقلابیون پرداخت و شاخص های انقلابی گری را با آنان تطبیق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، پس از طرح مسأله اعتدال در عرصه سیاسی کشور، تلاش ها برای شناسایی نقطه مقابل آن یا چرایی طرح این مسأله شروع شد.

به صورت طبیعی اذهان عمومی نقطه مقابل اعتدال را افراط می دانند، اما کم کم تفسیر از افراط موسع شد و احساس هم بودگی آن با انقلابی بودن ، نیروهای انقلاب اسلامی را نگران کرد.

این نگرانی دغدغه رهبری را نیز به همراه داشت و ایشان از اینکه جوانان انقلابی کشور که از قضا دستی هم در قدرت و ثروت ندارند و در عین حال، افراطی خوانده شوند ابراز ناراحتی و گلایه کردند.

آیا انقلابی گری و انقلابی ماندن همان افراط گرایی است؟ آیا مقابله کنندگان با افراط گرایی به تقابل با جریان انقلابی کشور می اندیشند و آیا کسانی که به افراط گرایی متهم هستند، همان جریان انقلابی کشورند؟ برای پاسخ به سوالات مذکور باید به ماهیت رفتاری انقلابیون پرداخت و شاخص های انقلابی گری را با آنان تطبیق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 تفاوت روشن انقلابی گری و افراطی گری

5 تفاوت روشن انقلابی گری و افراطی گری