مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-17سياسي

توسعه شبکه ارتباطات روستایی مطالبه جدی مردم گیلان


نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس گفت: در حوزه ارتباطات ما وزیر را می شناسیم که باید پاسخگو باشد لذا توسعه شبکه ارتباطی باید از طریق فیبرنوری محقق شود.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس گفت: در حوزه ارتباطات ما وزیر را می شناسیم که باید پاسخگو باشد لذا توسعه شبکه ارتباطی باید از طریق فیبرنوری محقق شود.

جبار کوچکی نژاد امروز در جلسه بررسی زیرساخت های ارتباطی شهرستان رشت که با حضور معاون وزیر ارتباطات در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت زیرساخت های ارتباطات در این برهه، اظهار کرد: در بازدیدهای دوره ای از مناطق روستایی زمانی مردم از گازرسانی سوال می کردند اما اکنون هر جا حضور می یابیم از ارتباطات سوال می کنند.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس افزود: استان گیلان در حالت عادی حدود 2 میلیون و 500 هزار جمعیت دارد که در ایام تعطیلات به 4 میلیون نفر هم می رسد و در چنین شرایطی ضعف شبکه ارتباطی نمود بیشتری می یابد.

وی گفت: حدود یکسال قبل درباره این مشکل به وزیر ارتباطات گفتیم، وزیر تعهد داد که در حال انجام است، اما گزارش های میدانی نشان می دهد عدم ارتباطات زمینی و سیار همچنان وجود دارد و در زمان پیک مسافر، زیرساخت بیشتر دچار مشکل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شبکه ارتباطات روستایی مطالبه جدی مردم گیلان

توسعه شبکه ارتباطات روستایی مطالبه جدی مردم گیلان