مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-10اجتماعي

پیشگیری از آتش سوزی با افزایش دمای هوا در مازندران


اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در اطلاعیه مهمی با اشاره به افزایش دمای هوای استان از 19 مرداد تا جمعه 20 مرداد ماه امسال نسبت به هرگونه آتش سوزی در جنگل هشدار داد.

- اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ پیشگیری از آتش سوزی با افزایش دمای هوا در مازندران ایسنا/مازندران اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در اطلاعیه مهمی با اشاره به افزایش دمای هوای استان از 19 مرداد تا جمعه 20 مرداد ماه امسال نسبت به هرگونه آتش سوزی در جنگل هشدار داد.

اداره کل محیط زیست مازندران توصیه کرد؛ کشاورزان، دامداران، گردشگران و تمام کسانی که در محیط های طبیعی و باز برای فعالیت یا تفریح حاضر می شوند از روشن کردن آتش تا اطلاع ثانوی جدا خودداری کنند.

همچنین تاکید شد؛ هموطنان با حضور در تفرجگاه ها، اماکن طبیعی و تفریحی از رها کردن ته سیگار یا چوب کبریت استفاده شده که مستعد آتش سوزی است خودداری کنند.

محیط زیست مازندران با تاکید براینکه کشاورزان از سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی در مزارع جداً خودداری کنند، توصیه کرد: از رها سازی مواد شیشه ای (نظیر انواع بطری شیشه ای و پلاستیکی)، در داخل جنگل ها و مراتع خودداری شود چرا که این اشیاء همانند عدسی ذره بین عمل کرده و موجب اشتعال علوفه خشک کف جنگل ها و مراتع شده و کانون های آتش در مناطق ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از آتش سوزی با افزایش دمای هوا در مازندران

پیشگیری از آتش سوزی با افزایش دمای هوا در مازندران