مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:102023-07-30ورزشي

موافقت وزارت ورزش با فعالیت انجمن مستقل موی تای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جواد نصیری با بیان اینکه موی تای ایفما در ایران همواره با کسب مدال ها و عناوین ارزنده در جهت برافراشتن پرچم مقدس کشورمان در میادین مختلف قاره ای و جهانی تلاش کرده و به عنوان عضوی از خانواده بزرگ ورزش کشور با عزمی راسخ .

- نماینده انحصاری و تام الاختیار موی تای ایفما در ایران گفت: همواره پیگیر مطالبات به حق جامعه بزرگ این رشته در کشور بوده و از وزارت ورزش و جوانان انتظار حمایت و رسیدگی دارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جواد نصیری با بیان اینکه موی تای ایفما در ایران همواره با کسب مدال ها و عناوین ارزنده در جهت برافراشتن پرچم مقدس کشورمان در میادین مختلف قاره ای و جهانی تلاش کرده و به عنوان عضوی از خانواده بزرگ ورزش کشور با عزمی راسخ همچنان در عرصه کسب افتخار و توسعه پایدار، حرکت می کند اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه های جامعه موی تای، نداشتن یک تشکیلات مستقل برای این ورزش مطابق با اساسنامه و مکاتبات مکرر ایفما با کمیته ملی المپیک و همچنین وزارت ورزش و جوانان بوده است.

وی ادامه داد: به منظور پیگیری مطالبات به حق جامعه موی تای کشور و برای تعیین تکلیف فعالیت های آینده این رشته، طی مکاتبه ای رسمی با مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 10 اردیبهشت ماه سالجاری، درخواست ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزارت ورزش با فعالیت انجمن مستقل موی تای

موافقت وزارت ورزش با فعالیت انجمن مستقل موی تای