مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-31اقتصادي

ایجاد بیش از 4600 شغل مستقیم در حوزه گردشگری فارس


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از ایجاد بیش از 4600 شغل مستقیم در حوزه گردشگری طی دو سال گذشته در استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از ایجاد بیش از 4600 شغل مستقیم در حوزه گردشگری طی دو سال گذشته در استان خبر داد.

سید مؤید محسن نژاد گفت: از سال 1400 تاکنون با صدور 115 پروانه جدید تأسیسات و مؤسسات گردشگری 1589 تخت به تخت های اقامتی افزوده شده و ظرفیت اقامتی استان به بیش23 هزار و 742 تخت رسیده که بر همین اساس شاهد ایجاد 4600 شغل مستقیم و 15 هزار شغل غیرمستقیم در صنعت گردشگری استان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میراث فرهنگی فارس، او ادامه داد: یکی از برنامه های توسعه گردشگری استان، توزیع مکانی و افزایش مدت ماندگاری مسافر بوده که براساس آن، راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی به ویژه در مناطق کمتر شناخته شده استان افزایش یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت معرفی هر چه بیش تر جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان به ویژه در بازارهای هدف گردشگری، میزبان گروه های مختلفی از آژانس های مطرح، تور اپراتورها، مستندسازان، شبکه های تلویزیونی و اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان از کشورهایی مانند چین، روسیه، پاکستان، عراق و کشورهای حوزه خلیج فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 4600 شغل مستقیم در حوزه گردشگری فارس

ایجاد بیش از 4600 شغل مستقیم در حوزه گردشگری فارس