مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-04سياسي

حاکمیت ملی از طریق انتخابات اعمال می شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ملت ما از طریق انتخابات در حساس ترین مراکز تصمیم گیری کشور حاضر می شود و حاکمیت ملی از طریق انتخابات اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: 16 مرداد پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع می شود در این خصوص به چند مطلب باید توجه کرد اول اینکه حاکمیت ملی از طریق انتخابات اعمال می شود یعنی هیچ تکریمی برای یک ملت بالاتر از این نیست که خودش برای خودش تصمیم بگیرد و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا این تکریم بزرگ را برای ملت ما فراهم کرده است.

وی ادامه داد: دوم اینکه نقش مجلس در افت و رشد کشور فوق العاده و حیرت آور است متخصصین می گویند یک مجلس آرمانی تا 70 درصد در رشد کشور مؤثر است یک مجلس آرمانی با کمیسیون های تخصصی که موتور قوی رشد و توسعه هستند می تواند تمام مشکلات اقتصادی و مدیریتی کشور را به راحتی حل کند از این رو این فرصت استثنایی را نباید از دست داد.

امام جمعه اردبیل گفت: بی اعتنایی به این فرصت خطیر قطعاً سبب پشیمانی در آینده بلکه کفران به نعمت بزرگ است ملت بزرگ ما توجه کند که برای اصلاحات اقتصادی و تعیین نوع سیاست اقتصادی انتخاب نماینده اصلح بهترین راه است سوم اینکه انسان های بزرگ به راحتی به عرصه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکمیت ملی از طریق انتخابات اعمال می شود

حاکمیت ملی از طریق انتخابات اعمال می شود