مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-12سياسي

اصحاب رسانه حلقه واصل مطالبات مردم و مسئولان هستند


انتظار می رود گام های اساسی توسط خبرنگاران جهت توسعه و پیشرفت شهرستان و همچنین مشارکت و همراهی مردم برداشته شود زیرا اصحاب رسانه حلقه وصل مطالبات مردم و مسئولان است.

- ایسنا/کردستان فرماندار بانه گفت: انتظار می رود گام های اساسی توسط خبرنگاران جهت توسعه و پیشرفت شهرستان و همچنین مشارکت و همراهی مردم برداشته شود زیرا اصحاب رسانه حلقه وصل مطالبات مردم و مسئولان است.

کمال خدری امروز 21 مرداد در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: روز خبرنگار روز تکریم حق طلبی و تلاش بی وقفه برای حقیقت در جامعه است.

وی افزود: نامگذاری هفدهم مرداد ماه روز شهادت شهید صارمی به نام روز خبرنگار، یادآور مسئولیت پذیری و تعهد و فداکاری خبرنگاران شریفی است که با نثار جان خود پیام رسان جبهه حق علیه باطل بوده و همواره در مسیر روشنگری و آگاه سازی پیش قدم بوده اند و در این راستا از همه اصحاب رسانه انتظار می رود که ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار و دیگر شهدای عرصه رسانه باشند.

فرماندار بانه، رعایت انصاف، پرهیز از افترا، امانتداری و توجه به اخلاق رسانه ای را جزء الزامات کار خبری و رسانه ای دانست و بیان کرد: پرداختن به اولویت های اصلی شهرستان و رصد و پیگیری آنان توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه کمک فراوانی به پیشبرد امور خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه حلقه واصل مطالبات مردم و مسئولان هستند

اصحاب رسانه حلقه واصل مطالبات مردم و مسئولان هستند