مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-19اقتصادي

رشد 5 برابری پرداخت تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری در اردبیل


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: در 11 ماهه امسال پرداختی تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری استان اردبیل پنج برابر افزایش یافته است.

- یوسف عباس پور در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در پارک علم و فناوری استان اردبیل از پارک های نوظهوری است که در سال های اخیر توانسته فعالیت های متنوعی را در حمایت از واحدهای فناور و دانش بنیان انجام دهد.

وی به فعالیت های شاخص پارک در 10 ماه گذشته اشاره کرد و گفت: 43 درصد رشد را در راه اندازی شرکت های دانش بنیان شاهد هستیم به طوری که در این مدت تعداد شرکت های دانش بنیان از 32 شرکت به 46 شرکت افزایش یافته است.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: این شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف زمینه و فرصت اشتغال خوبی را برای فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم کردند و پارک علم و فناوری به اشکال مختلف از این شرکت ها حمایت می کند تا در این حوزه بتوانند به شکل اثرگذار عمل کنند.

عباس پور به پروژه های نیمه تمام عمرانی پارک اشاره کرد و افزود: در ماه های اخیر با حمایت استاندار اردبیل اکثر این پروژه های عمرانی نیمه تمام فعال شدند که نمونه آن احداث ساختمان پارک علم و فناوری در شهرک الهیه بوده که با تزریق منابع و اعتبارات مناسب این پروژه با پیشرفت 25 درصد در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 5 برابری پرداخت تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری در اردبیل

رشد 5 برابری پرداخت تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری در اردبیل