مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-24سياسي

حضور عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در دیوان محاسبات کشور


عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دیوان محاسبات در دوره جدید رویکرد تحولی خوب به خود گرفته است، گفت: نگاه تحولی در این دوره ستایش آمیز است و امیدوارم در ماموریت های مدنظر دیوان موفق باشید.

- عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دیوان محاسبات در دوره جدید رویکرد تحولی خوب به خود گرفته است، گفت: نگاه تحولی در این دوره ستایش آمیز است و امیدوارم در ماموریت های مدنظر دیوان موفق باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، آیت الله عباس کعبی با حضور در دیوان محاسبات کشور و در جلسه با رییس کل، دادستان، معاونین و مدیران این نهاد نظارتی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در این مجموعه اظهار داشت: در دیوان محاسبات بیشتر بجای نظارت پسینی و تفریغ بودجه نیازمند نظارت پیشینی و کارکردی هستیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در دوره جدید، رویکرد رییس کل دیوان محاسبات کارکردی و پیشگیرانه است، افزود: دیوان محاسبات نسبت به موضوع نظارت پیشینی و کارکردی می تواند دو نوع نگاه خرد و کلان داشته باشد، نگاه خرد معطوف به این مسئله است که اعتبارات در دستگاه های اجرایی برای چه مواردی اختصاص داده شده و نگاه کلان هم این است که آیا سیاستگذاری ها، خط مشی های عمومی، اهداف،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در دیوان محاسبات کشور

حضور عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در دیوان محاسبات کشور