مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 00:552023-08-04حوادث

بی توجهی به علائم هشداردهنده حادثه آفرید


در پی بروز حادثه برای یک کودک در پل عابر پیاده مکانیزه تختی در منطقه 16 تهران، سازمان زیباسازی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

- در پی بروز حادثه برای یک کودک در پل عابر پیاده مکانیزه تختی در منطقه 16 تهران، سازمان زیباسازی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی حادثه برای یک کودک در پل عابر پیاده مکانیزه تختی در منطقه 16 تهران، سازمان زیباسازی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

در این توضیحات آمده است: در پی حادثه جمعه شب مورخ 13 مرداد ماه در پل عابر پیاده مکانیزه محله تختی در منطقه 16 که طی آن یک کودک اتباع 9 ساله دچار حادثه از ناحیه دست گردید، به اطلاع می رساند، کودک در پله برقی که در مسیر پایین رو به صورت نشسته در حال حرکت بوده و دست خود را روی سطح پله قرار داده بود، پس از رسیدن به سطح ثابت (صفحه کامپلیت) انگشتان وارد دندانه های پایانی پله شده و به داخل کشیده شده که پس از آن بلافاصه مکانیزم ایمنی صفحه کامپلیت درگیر شده و فرمان خاموش شدن پله برقی صادر شده است.

شایان ذکر است، مطابق با استاندارد EN115 استفاده کودکان از پله برقی می بایست با در دست داشتن دست والدین صورت پذیرد که بر همین راستا علائم هشدار مربوطه در کلیه پله برقی های سطح شهر نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به علائم هشداردهنده حادثه آفرید

بی توجهی به علائم هشداردهنده حادثه آفرید