مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-21سياسي

جزییات نشست کمیسیون فرهنگی با رییس سازمان صدا و سیما


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور رییس سازمان صدا و سیما در این کمیسیون گفت: در خصوص تصمیمات رییس سازمان صدا و سیما مقرر شد، هر چه بیشتر ساز وکار ها ی لازم برای تحقق چهار رکن «مشارکت، -  احمد راستینه هشفجانی نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های تبلیغاتی سازمان صدا و سیما در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم پیش روی ما، برگزاری انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی است.

با راهبرد هایی که مقام معظم رهبری فرمودند، مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات حضور حداکثری مردم را در انتخابات شاهد باشیم.

وی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، بیان کرد: با چهار رکن مهم فرمایش رهبری دستگاه های مختلف برای فراهم کردن بستر هر چه باشکوه تر در برگزاری انتخابات مجلس به خصوص مشارکت های مردمی وظیفه دارند اقدامات لازم را انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سازمان صدا و سیما در انتخابات مجلس، گفت: سازمان صدا و سیما مسئولیت های مهمی در راستای تبیین ابعاد مختلف این انتخابات در پیش رو دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نشست کمیسیون فرهنگی با رییس سازمان صدا و سیما

جزییات نشست کمیسیون فرهنگی با رییس سازمان صدا و سیما