مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 20:302023-08-07سياسي

رسانه نقش آفرین در مهندسی فرهنگی/ مشکلات خبرنگاران پیگیری می شود


استاندار سمنان بابیان اینکه رسانه در مهندسی فرهنگی نقش کلیدی دارد، گفت: مشکلات خبرنگاران استان پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی عصر دوشنبه در مراسم روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه تهیه خبر لحظه ای و خبرنگار در هر شرایط و هر زمان آماده انعکاس اخبار و اطلاعات به جامعه است، ابراز داشت: خبرنگار در واقع پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است.

وی ضمن بیان اینکه در دنیای امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی، شتاب و گردش اطلاعات بر کسی پوشیده نیست، افزود: با توجه به این امر امروز نقش رسانه در این مقطع که با جنگ رسانه ای در دنیا مواجه بسیار کلیدی است.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در رشد و آگاهی جامعه نقش خبرنگار بی بدیل است، ابراز داشت: رسانه یکی از ارکان نقش آفرین در مهندسی فرهنگی است.

هاشمی ضمن بیان اینکه خبرنگاران نقش آفرین ترین افراد جامعه به شمار می روند، تصریح کرد: معتقدیم خبرنگاران بازوان پرتوان دستگاه های اجرایی هستند که می توانند مشکلات را به مسئولان به راحتی به مسئولان مربوط انتقال و گره ای از کار مردم بگشایند.

وی ضمن بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و مشکلات این قشر از جامعه پیگیری می شود، تصریح کرد: خبرنگاران موظف هستند عملکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه نقش آفرین در مهندسی فرهنگی/ مشکلات خبرنگاران پیگیری می شود

رسانه نقش آفرین در مهندسی فرهنگی/ مشکلات خبرنگاران پیگیری می شود