مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-21سياسي

علیزاده: اصلاح برخی مسائل مانند مقابله با مقدسات فرض می شود


نماینده مردم عجب شیر و مراغه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی از مسائل کشور در حوزه های صنعت، کشاورزی و امور اداری به عنوان بت تلقی شده و اصلاح آن ها مانند مقابله با مقدسات فرض می شود.

- نماینده مردم عجب شیر و مراغه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی از مسائل کشور در حوزه های صنعت، کشاورزی و امور اداری به عنوان بت تلقی شده و اصلاح آن ها مانند مقابله با مقدسات فرض می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی علیزاده نماینده عجب شیر و مراغه در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه 30 مرداد 1402 صحن مجلس در نطق خود یا اشاره به فرارسیدن روز صنعت دفاعی با تبریک به این مناسبت تاکید کرد: وزارت دفاع وزارتخانه ای امید آفرین و اقتدارآفرین است؛ این وزارتخانه علاوه بر اینکه سیمرغ و خرمشهر و کرّار و دنا و طوفان را می سازد، در حوزه های غیر نظامی کشور، نظیر حمل و نقل و تجهیزات پزشکی و فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه خدمات می کند.

تجلی خودباوری و اراده و توکل این نیروهای مخلص و مومن در جمهوری اسلامی را ارج می ‎نهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادبیات و حقوق اقتصادی مفهومی به نام تخلیه اسکناس وجود دارد که به معنای بی ارزش شدن پول ملی و سخت شدن زندگی برای قشر متوسط و طبقات پایین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده: اصلاح برخی مسائل مانند مقابله با مقدسات فرض می شود

علیزاده: اصلاح برخی مسائل مانند مقابله با مقدسات فرض می شود