مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-16اقتصادي

کمتر از یک درصد درخواست مجوزهای معادن در کشور منجر به صدور پروانه می شود


معاون امور معدن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کمتر از یک درصد درخواست مجوزهای حوزه اکتشافات معادن در کشور منجر به صدور پروانه بهره برداری می شود.

- ایسنا/کردستان معاون امور معدن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کمتر از یک درصد درخواست مجوزهای حوزه اکتشافات معادن در کشور منجر به صدور پروانه بهره برداری می شود.

  رضا محتشمی پور امروز (25مرداد) در شانزدهمین جلسه شورای معادن استان اظهار کرد: آمارهای مطلوبی در حوزه اکتشافات نداریم و به نوعی در این بخش با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد مجوزهای اکتشافات معدنی به سرعت در حال کاهش است، افزود: امید می رود منابع طبیعی و محیط زیست در پهنه هایی که دارای ظرفیت بالایی هستند با نگاه مثبتی ورود کنند.

معاون امور معدن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با خام فروشی معادن در کشور بیان کرد: حجم مواد معدنی که از کشور خارج می شود 7.

5 میلیون تن است که بیشتر آن هم فرآوری شده است.

محتشمی پور ادامه داد: میزان مذکور یک درصد از تولید معدنی کشور را شامل می شود که بخشی از این میزان هم شامل خوراک واحدهای فولاد بوده که در سال گذشته و امسال به دلیل قطعی برق واحدهای فولاد، صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از یک درصد درخواست مجوزهای معادن در کشور منجر به صدور پروانه می شود

کمتر از یک درصد درخواست مجوزهای معادن در کشور منجر به صدور پروانه می شود