مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-13ورزشي

اهدای مدال قهرمانی قوی ترین مردان جهان 2023 به موزه آستان قدس رضوی


با حضور جمعی از مسئولان آستان قدس رضوی و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور، رامین فرج نژاد مدال قهرمانی قوی ترین مردان جهان در سال 2023 را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در مراسمی با حضور مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی، نماینده نذورات و نماینده سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و همچنین رییس کمیته قوی ترین مردان کشور، رییس لیگ بدنسازی کشور و برخی دیگر از مسئولان ورزشی کشور، رامین فرج نژاد مدال قهرمانی قوی ترین مردان جهان در سال 2023 و کمربند قهرمانی قوی ترین مردان جهان در اولین مسابقات جهانی در ایران را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

محمود قره چالو رییس کمیته قوی ترین مردان کشور در این نشست اظهار کرد: افتخار می کنم که یکی از قوی ترین مردان جهان نیت می کند که پس از بهبود از آسیب دیدگی مدال خود را تقدیم آستان قدس رضوی کند.

در ادامه این مراسم رامین فرج نژاد در خصوص این اقدام خود گفت: اتفاق بدی رخ داده بود که دیگر نمی توانستم به صورت حرفه ای ورزش کنم حدود دو سال پیش به مشهد آمدم و نذر کردم اگر بهبود یافتم اولین مدال قهرمانی ام را تقدیم امام رضا(ع) کنم و الان بسیار خوشحال هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای مدال قهرمانی قوی ترین مردان جهان 2023 به موزه آستان قدس رضوی

اهدای مدال قهرمانی قوی ترین مردان جهان 2023 به موزه آستان قدس رضوی