مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-16پزشكي

اجرای طرح بیماریابی خانه به خانه سالک در شیراز


مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز اعلام کرد که فاز سوم طرح بیماریابی خانه به خانه سالک در محدوده بافت تاریخی این شهر، - ایسنا/فارس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز اعلام کرد که فاز سوم طرح بیماریابی خانه به خانه سالک در محدوده بافت تاریخی این شهر، اجرایی شده است.

علی مختاری چهارشنبه 25 مرداد به خبرنگاران گفت: فاز سوم طرح بیماریابی و آموزش خانه به خانه بیماری سالک در محله سنگ سیاه بافت تاریخی شیراز روز بیست و یکم مرداد شروع شده و تا کامل شدن محدوده تعیین شده ادامه دارد.

مختاری اضافه کرد: در این طرح، داوطلبانی با مراجعه به منازل ساکنان، فرم های بیماریابی از پیش طراحی شده تا تکمیل کرده و ضمن شناسایی موارد جدید ابتلا، در مورد روش های پیشگیری و درمان به افراد آموزش می دهند.

او خاطرنشان کرد که داوطلبان شرکت کننده در این طرح، پیش از این در دوره هایی زیر نظر کارشناسان مبارزه با بیماری های واگیر مرکز بهداشت والفجر، آموزش لازم را گذرانده اند.

مختاری گفت: در این طرح، ضمن انجام اقدامات مرتبط با بیماریابی، آموزش ها به شکل چهره به چهره و برای ساکنان هر واحد مسکونی، ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بیماریابی خانه به خانه سالک در شیراز

اجرای طرح بیماریابی خانه به خانه سالک در شیراز