مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-07اقتصادي

بدهی550میلیارد تومانی سازمان حمایت کشاورزی به پتروشیمی ارومیه


مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه از طلب پنج هزار میلیارد ریالی این شرکت خبر داد و گفت: سازمان خدمات حمایت کشاورزی مهمترین بدهکار این شرکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر اسماعیلی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم پرداخت بدهی ها به پتروشیمی از رسانه ها خواست به پتروشیمی برای دریافت مطالباتش کمک کنند و افزود: انتظار می رود این سازمان با پرداخت این میزان طلب در روند تولید و توسعه شرکت پتروشیمی ارومیه سهیم باشد.

وی ادامه داد: سازمان خدمات حمایتی کشاورزی وزارت جهاد بیش از 500 میلیارد تومان بدهکار است و شرکت به لحاظ وظیفه ذاتی و مسئولیت اقتصادی و اجتماعی و حمایت از بخش کشاورزی تولید می کند و خدمات ارائه می دهد.

مدیرعامل پتروشیمی ارومیه تاکید کرد: شرکت به دنبال احداث و ایجاد واحد بزرگ و کوچک در حوزه پتروشیمی است و خواستار کامل شدن زنجیره تأمین و تولید و نیز افزایش به 200 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه سازمان حمایت از کشاورزان مشتری بالفعل و بالقوه پتروشیمی ارومیه است، اظهار کرد: با وجود ادامه روند قرارداد کاری و با وجود طلبکاری از آنان اما با این حال سولفات پتاسیم درخواستی آنان را تولید و تحویل می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی550میلیارد تومانی سازمان حمایت کشاورزی به پتروشیمی ارومیه

بدهی550میلیارد تومانی سازمان حمایت کشاورزی به پتروشیمی ارومیه