مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-07سياسي

بازدید رییس دستگاه قضا از کارخانه روغن نباتی شیراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسنی اژه ای در جریان سفر به استان فارس، در راستای کمک دستگاه قضایی به رشد تولید و رفع موانع تولید، - حجت الاسلام محسنی اژه ای در جریان سفر به استان فارس، در راستای کمک دستگاه قضایی به رشد تولید و رفع موانع تولید، از کارخانه روغن نباتی شیراز که طی سال های اخیر با مشکلاتی مواجه شده است، بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام محسنی اژه ای در جریان سفر به استان فارس، در راستای کمک دستگاه قضایی به رشد تولید و رفع موانع تولید، از کارخانه روغن نباتی شیراز که طی سال های اخیر با مشکلاتی مواجه شده است، بازدید به عمل آورد.

کارخانه روغن نباتی شیراز به عنوان یکی از قدیمی ترین واحدهای تولیدی کشور، در جریان واگذاری های غیراصولی و خارج از ضابطه، به دلیل سوء مدیریت، با مشکلات اقتصادی و بدهی مواجه شد.

با ورود دستگاه قضایی، اقدامات ناظر بر جلوگیری از ورشکستگی، رکود، تعطیلی و ارتقاء تولید و اشتغال در این کارخانه، در دستور کار قرار گرفت.

مهم ترین وجه ورود دستگاه قضایی به رفع مسائل و مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز، تمهید مقدمات حقوقی و قضایی جهت انتقال کارخانه مزبور به خارج از شهر و در منطقه ویژه اقتصادی، جهت صیانت از حقوق عامه و رفع مشکلات زیست محیطی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس دستگاه قضا از کارخانه روغن نباتی شیراز

بازدید رییس دستگاه قضا از کارخانه روغن نباتی شیراز