مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-13سياسي

توضیحات شهردار منطقه یک رشت درباره ابطال رأی انفصال از خدمت


یوسف یزدانی، مدیر منطقه یک شهری در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در توضیح موضوع پیش آمده در بحث انفصال از خدمت خویش اظهار داشت: ملکی در خیابان تختی رشت به یک خانواده در سنوات گذشته به ارث رسیده بود که در سال های گذشته برای آن درخواست صدور پروانه کرده بودند .

- شهردار منطقه یک رشت گفت: با ارائه مدارک و مستندات به شعبه تجدیدنظر در تاریخ 17 مرداد 1402 رأی انفصال از خدمت اینجانب لغو و شهرداری رشت هم از موضوعات پیش آمده مبرا شد.

یوسف یزدانی، مدیر منطقه یک شهری در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در توضیح موضوع پیش آمده در بحث انفصال از خدمت خویش اظهار داشت: ملکی در خیابان تختی رشت به یک خانواده در سنوات گذشته به ارث رسیده بود که در سال های گذشته برای آن درخواست صدور پروانه کرده بودند تا بتوانند نسبت به احداث ساختمان آن اقدام کنند.

یزدانی ابراز داشت: از آنجا که کاربری این ساختمان و ملک پارکینگ بود شهرداری هم  نمی توانست برای آن پروانه احداث بنا صادر کند؛ بنابراین ملک مذکور یا باید توسط خود مالک به پارکینگ عمومی و طبقاتی تبدیل می شد و یا اینکه شهرداری نسبت به خرید این ملک و تبدیل آن به پارکینگ اقدام می کرد.

وی اضافه کرد: با توصیفات به عمل آمده ما موضوع را به مالک ساختمان انتقال دادیم، اما مالکان ساختمان متاسفانه تمایلی به احداث پارکینگ عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شهردار منطقه یک رشت درباره ابطال رأی انفصال از خدمت

توضیحات شهردار منطقه یک رشت درباره ابطال رأی انفصال از خدمت